Pengrajin tahu bahawa mereka mesti mempunyai bekalan yang baik pada bila-bila masa pepijat kreatif menyerang. Mereka juga memerlukan alat yang betul untuk membuat keajaiban kreatif berlaku. Saya tidak menemui "minimalis" kerajinan. Anda mungkin mengatakan kebanyakan pengrajin menyimpan diri mereka dengan stok yang baik, dan mendapatkan barangan yang lebih licik adalah sebahagian daripada kraf itu sendiri. Berikut adalah 10 item yang kebanyakan kraf ada di dalam bilik kraf mereka.

Alat dan Bekalan Kraf Penting Yang Perlu Dimiliki Semua Orang, Pengrajin, Kertas, Pembuatan Kad

Pistol Gam Panas

Saiz mini atau biasa boleh digunakan, tetapi nampaknya tidak kira apa jenis kraf yang anda minati, pistol gam panas mesti ada. Saya tidak menggunakan pistol gam terlalu kerap, tetapi saya mempunyai pistol gam panas mini ini untuk berjaga-jaga.


Gunting/X acto Pisau/ Bilah Pen

Pada dasarnya, sesuatu untuk dipotong. Pengrajin akan menetapkan sepasang gunting atau pisau kraf sebagai khusus untuk kraf dan tiada apa-apa lagi. Bilah pen ini berpatutan dan mudah digunakan.


Tikar Memotong

Dengan pemotongan, terdapat keperluan untuk tikar pemotong supaya anda tidak merosakkan permukaan kerja anda. Tikar pemotongan yang baik akan bertahan bertahun-tahun. Saya mempunyai tikar pemotong ini dan ia masih kukuh.

Pembaris

Ukur dua kali, potong sekali berlaku untuk dunia kerajinan juga. Saya mempunyai berbilang pembaris: pembaris T, pembaris logam panjang untuk projek yang lebih besar dan pita pengukur untuk mengukur perkara yang bukan permukaan rata.

Riben

Terdapat sebab lorong reben di kedai kraf mengambil kedua-dua belah pihak. Ia boleh ditambah kepada hampir mana-mana projek kraf dan ia sangat berpatutan (terutama jenama ini).

Pita Washi

Sesetengah pengrajin menggunakannya untuk tujuan hiasan. Orang lain menggunakannya untuk tujuan berfungsi. Pita washi, seperti set mampu milik ini, terdapat dalam pelbagai bentuk dan saiz dan fakta bahawa ia mempunyai pelekat di bahagian belakang adalah satu kelebihan.



Hiasan

Ini ialah "sesuatu" tambahan untuk projek kraf anda. Hiasan dalam bilik kraf anda mungkin pelekat, labuci, kepingan akrilik, papan serpai, senarai itu berterusan dan seterusnya.